Vizitatori ;x

07 mai 2010

~ Dar eu tot caut... [:-J] ~

~
Am o stare in mine in ultima vreme de tot kktu`!
Sh` da!
Recunosc!
Sh` ce?

Comentez la oricine sh` nu`mi convine nimic!
Fac crize peste crize!
Ultimu` hobby`: Butonez telecomanda pana inebunesc!
Imi pare rau sh` iubesc degeaba!
Caut ceva ce stiu ca nu as putea avea niciodata!
Dar eu caut!
Am nevoie... sh` astept sa gasesc!
Toti se retrag!
Raman doar eu cu mine!
Sh` cu starea mea de kkt!
Plang in continuu` pentru a ma descarca.
[Cica...]
Tot degeaba! [ useful.ro - emoticoane pentru hi5 ]
Acum nu mai functioneaza ca in trecut!
N`am mai scris demult...
Sh` ce?
M`am obisnuit sa zic: "Sh` ce?", negandind!
Sh` ce?
M`am saturat sa hotarasc!
M`am saturat sa mi se zica: "Decizia asta numai tu o poti lua!"
M`am saturat, dar n`am ce face.. decat sa suport!
Sh` maturitatea doare!
Al naibii de tare!

.............................................

Sh` wai... eu aia care am un scop fix in viata... incepusem sa gandesc pozitiv sh`...
[ useful.ro - emoticoane pentru hi5 ]
Da` de unde? [ useful.ro - emoticoane pentru hi5 ]

Mereu trebuie sa se gaseasca cineva care sa ma trezeasca la realitate...
Mai ales in ultima perioada cand mi`am permis [sh` mi`am permis prost! useful.ro - emoticoane pentru hi5 ] sa ma relaxez in ultimu` hal...

Sh` stiu ca nu stiti despre ce vb... [ useful.ro - emoticoane pentru hi5 ]
Nici nu trebuie! [useful.ro - emoticoane pentru hi5 ]
Trebuie doar sa`i multumesc unei singure persoane pentru ca, din cand in cand, imi mai descide ochii [nu numai mie, dar in acelasi timp doar mie...] sh` ma face sa`mi aduc aminte de scopul meu fix.. sh` sa vad realitatea asa cum e!
MULTUMESC!
Pentru ca ma face o persoana cu principii... ma ajuta sa nu ma formez singura...
etc...

.....................................................

Pana la urma....
Stiti ce?
Sh` ce? [ useful.ro - emoticoane pentru hi5 ]
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu