Vizitatori ;x

12 mai 2010

~ De ce coae`? [:(] ~

~
Imi zici mie ca sunt ciudata sh` ca reactionez aiurea...
Dar tu nu stii ce simt eu...
Nu stii cum e cand ideile, sentimentele... constiinta te acapareaza sh` simti ca te preseaza... iti preseaza creierul sh` vrei sa evadezi, dar nu ai unde...
Nu ai in bratele cui...
E ca atunci cand te afli intr`o camera sh` peretii se strang in jurul tau.
Dar tu?
Tu n`ai de unde sa stii!
Nici nu stii despre ce vorbesc...
Decat le asociezi cu semnul de intrebare...
Pe care il pui fara sa te intereseze.
Il pui ca sa fie acolo...
Sa nu zica lumea ca nu ai facut sh` tu ceva!
Nu ai simtit, nu te intereseaza.
Defapt nici nu trebuie!
Nici nu ai de ce!


........................................


Nu inteleg cum puteti fi atat de calmi cand furtuna asta pe mine ma distruge cu totu`...
Cand furtuna asta schimba parti din mine...
Cum de toti ma privesc ca sh` cum eu as fi aceeasi, cand simt cum corpul mi se ingreuneaza sh` se rupe in doua...
Nu vezi coae`, ca ingerul pe care mi l`ai trimis nu face fata?
[ useful.ro - emoticoane pentru hi5 ]
Imi trebuie unu` din lumea mea... sau macar unu` care sa stie sa`mi spuna vorbele pe care am nevoie sa le aud...
[ useful.ro - emoticoane pentru hi5 ]
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu