Vizitatori ;x

22 aprilie 2010

~ Amintiri...! ~

~
- Nu te mai agata de mine...nu m`auzi?!!! ... Mai lasa`ma sa respir... sa ma intorc fara sa te simt, sa te miros, sa te respir... Mai pleaca sh` tu! Ia`ti liber o vreme... Nu ma supar. Doar lasa`mi un pic de spatiu! Lasa`ma asa un pic sa trag aer in piept sh` sa simt ca nu are nici un iz de hartie arsa sh` de creioane de ceara...

- Nu te inteleg... De ce sa vrei sa plec? Toti oamenii, mai mult sau mai putin, se leaga de mine ca de o scandura putreda in ocean, ca de ultima picatura de apa in desert, ca de ultima raza de soare la Poli. De sa plec??

- Pentru ca eu traiesc "ACUM". "ACUM e timpul meu. Ma sperie ce e "ATUNCI". Imi place, dar ma sperie ca m-ar putea trage inapoi. Imi place sa gandesc in "ATUNCI" pentru ca vad fete zambitoare, papusi, creioane de ceara, caiete liniate, mama, bunica... Dar "ATUNCI" aduce sh` lacrimi sh` tristete... sh` un tata sh` "a fake mother"... sh` multe altele!

- Dar e normal... Nu stii ca toate au un pret?

- Nu zi asta! Nu tre sa platim pentru tot. Sau cel putin, asta e vorba mea... De ce o zici tu?

- Pentru ca fac parte din tine oricat de mult te`ai preface ca nu e asa. Fac parte din tine, iti sunt pe sub piele, in vorbe, in firele de gene, in lacrimi sh` in zambet... Sunt una cu tine!

- ... Sh` daca te alung pierd ceva din mine? Nu m`am gandit la asta... !! ...?? ...

- Gandeste-te! Nu ma poti rupe in doua, sa stii! Nu poti opri doar tablouri frumoase din viata ta de "ATUNCI". Eu plec cu totul sau raman... la fel, cu totul... Nu ma poti rupe. Cum ai pute trai fara... amintiri. Da... Ai putea?

- Nu. Nu cred. Nu stiu... Adica... De ce nu?

- Sa nu stii cine esti... Sa nu stii ce gust au merele... Ce culoare are cerul... Ti ar fi greu sa le inveti iarasi... Ai fi un fir de praf fara mine. Eu te compun, pana la urma... Eu sunt "mult" in "putinul" din tine... Sh` tie ti-e teama ca... ce? Ca te voi acapara?

- Nu ai cum! Eu traiesc in "ACUM". Tu esti "ACOLO", "ATUNCI". Asa ca nu ma poti absorbi.... Nu, nu pot.... Nu pleca! Nu as putea trai fara tine. Fara sa stiu cum era mama tanara, fara sa stiu ca demult... m`am uitat pe un album vechi, fara sa stiu cum e sa ma mangaie mana LUI pe par. Nu pleca te rog... Nu as pute trai fara amintiri... Nu as putea trai fara amintiri frumoase... nici macar fara cele dureroase... Tu esti trecutul meu... Ramai... ma intregesti. Nu ar trebui sa imi fie frica de tine. Sunt doar niste tablouri pe care tu le derulezi...
Atat...

- Atat... doar amintiri...
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu