Vizitatori ;x

21 mai 2010

~ Superficial... ~

~
E
u nu caut ce cauti tu...
Eu nu caut ca sa fie sau ca trebuie!
Eu caut pentru ca simt nevoia... cand simt nevoia...
Iar acum mi`e bine asa... acum nu simt nevoia de nimic!
[]
Sh` nu te cred!
Pentru ca daca era cum zici tu, rezista!
Sh` nu`mi mai trebuie...
Poate mai incolo... dar acum nu!
NU! NU! NU!
Nu facem cum vrei tu!

Tie doar ti`e dor ca nu te intrebam: "De ce?", "Cand?", "Unde?", "Cum?"
Ti`e dor ca nu te tineam din scurt...
Nici nu trebuia... imi dadeam seama ce fel de om esti!
Privirea te trada!
Sh` mi`ai spus: "Tu nu erai asa ca ele!"
Da`... nu eram...
Pentru ca poate nu ma interesa...
Te`ai gandit sh` la asta?
[Am zis POATE!]
Asta nu inseamna SIGUR!
[]

...................................
Deocamdata nu...

----------------------------------------------------------------

Stiu ca n`o sa citeasca ce`am scris eu, dar ma simt eu mai bine!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu