Vizitatori ;x

16 mai 2010

~ O intrebare... [:-?] ~

~
Dupa ultimul post... cineva m`a intrebat daca ar exista un baiat care sa fie asa cum am "descris" eu urat.. ce as face...

[]
O intrebare care sincer m`a pus pe ganduri...
[]

Adica degeaba se zice ca frumusetea exterioara se duce sh` mai pretioasa e frumusetea interioara... frumusetea interioara conteaza... bineinteles!
Numai ca sh` cea exterioara conteaza...
Ar fi aiurea daca am merge [fiecare dintre` noi] cu un baiat/fata pe strada care sa ne indeplineasca "cerintele", dar dupa care sa intoarca lumea capul ptr. ca arata aproximativ naspa![]
Adica lool![]
Sa fie macar mai acceptabil.. adica daca`ti place tie/mie etc.
E ok!
Sa fie in stare sa te faca sa nu te intereseze de nimeni sh` nimic!
[]
Sper ca ai inteles![]



Acum... in alta ordine de idei!
[]
Imi place sa mi se puna intrebari![]
Daca vreti puteti sa sh` comentati sa`mi spuneti parerea voastra!
[]

Hai pa![]
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu