Vizitatori ;x

27 mai 2010

~ Nu am uitat! [>:D<] ~

~
Ea e Maci! []
[Sau Macu`, cum imi place mie sa`i zic! []
Sh` n`am sa stau` aci` sa insir cat de mult mi`e dor de ea sh`o iubesc...
Pentru ca stie! []
Sau asa cred... []
Vreau doar sa scriu ce mi`am adus aminte...
Adica cum radeam ca VACILE sh` IDIOATELE tarziu in noapte! []
Pana pe la 4-5 dimineata pe mess! []
[Vara bineinteles ]
Sh` cautam animale puffoase! [][]
[ in special!]

Sh` o ajutam la mate ptr. medi!
[] []
Sh` urlau ai nostrii sa ne culcam sh` noi, nu, nu!
[]
Ca noi avem treaba sa palavragim! [] []
Sh` mai ales sa asteptam momentu` in care Macii sa o ia razna sh` sa zica prostii... []
[Mai mult sau mai putin mirositoare! ]
Sh` alte chestii pe care ea le stie... []
Cred ca le mai stie! []
Sh` app distractie placuta la mare! []




. De dragul amintirilor! [] .
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu