Vizitatori ;x

15 mai 2010

~ Sh` ce daca eu inca visez? [:|] ~

~
Ei bine...

Lasand la o parte starea din ultima vreme...
[]


Toti... [Sau aproape toti...] m`au intrebat mie ce`mi place...
Cum as vrea sa fie "baiatul vietii mele" sh` chestii de genu` asta...
Multi nu inteleg ce vreau eu de la un baiat sau fiecare fata in parte...
Defapt.. nici eu nu inteleg uneori ce vreau!
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Dar prin postu` asta sper ca v`am lamurit..
Cu toate ca nu or sa inteleaga multi...
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Dar macar eu am inteles in sfarsit!
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]

:



Vreau un Baiat "love struck". Un baiat... care sa ma gadile, sa ma ciupeasca, dar care sa stie sh` sa poarte o conversatie pe teme filozofice...
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]

Un baiat care sa abereze, dar sa fie sh` scurt sh` la obiect cand e nevoie.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Cineva cu care pot sa ma duc in parc sh` cu care sa ma simt in largul meu atunci cand mergem la un club de fitze...
[]


Care sa stie sa glumeasca atunci cand trebuie sh` care sa stie sa fie serios atunci cand se impune.
[]


O persoana care sa alerge cu mine in ploaie fara sa`i fie frica ca o sa`si murdareasca adidasii Nike!
[]


Cineva care sa ma tina strans de mana... sa ma muste...
[]

Vreau un baiat... al carui zambet sa ma topeasca!
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Un baiat care sa ma stranga tare in brate...
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Un baiat care sa se uite in ochii mei fara a`mi spune nimic, iar eu sa inteleg totul.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Un baiat care sa aiba initiativa, sa ma conduca atunci cand am nevoie sh` sa se lase condus cand nu gaseste iesirea.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Un baiat... care sa gaseasca creierul unei fete mai interesant decat sanii ei!
[]


Care sa`mi zica ca sunt frumoasa atunci cand sunt nemachiata sh` imbracata in trening! Nu o persoana care imi zice: "Azi esti buna in draci!"...
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Cineva care se pricepe sa`mi faca complimente subtile... care sa`mi zica "Te avantajeaza culoarea asta! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]", in loc de... "Esti frumoasa!".

Cineva care stie ca interpretez orice cuvant sh` care nu`mi bate apropouri.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Un baiat care`mi zice cand sh` cum gresesc sh` care`si asuma vina atunci cand el o face la randul lui...
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Cineva care intelege ca o relatie e formata din 2... ca fiecare are drepturi, opinii ... sh` ca fiecare trebuie sa se implice intr-o anumita maniera. Nu toti o facem la fel de bine, dar pentru toate exista un inceput sh` un mod de a invata.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Vreau un baiat care sa nu`mi aduca un buchet de trandafiri de ziua mea, ci sa`mi rupa o floare de pe strada intr`o zi oarecare sh` sa mi`o puna dupa ureche.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Un baiat care stie ca nu`mi place ciocolata...
[]


Care stie ca imi place ploaia, ca imi place sa ma maimutaresc...
[]

Care ma intelege ca uneori sunt un copil retardat sh` alteori imi doresc sa port o discutie care sa`mi starneasca interesul...
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Vreau pe cineva care sa nu`mi zica "Te iubesc!" din prima luna... doar ca sa ma bage in pat!
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Un baiat care stie cum sa ma ia cand sunt suparata. Sa treaca peste orgoliul lui masculin.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Un baiat care stie ca pentru mine nu conteaza cuvintele, ci gesturile mici... chestiile nebunesti! [useful.ro - emoticoane pentru hi5] care in ziua de azi nu mai conteaza pentru nimeni!

Un baiat care sa danseze cu mine... oricat de prost s`ar misca.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]


O persoana care sa`mi dea mesaj in timp ce suntem chiar unul langa celalalt.
[]

Cineva care sa ma sarute pe frunte.
[]

Cineva care vrea sa mearga cu mine pe o strada oarecare a C-lungului, al carui capat nu stim unde e...
[]


Cineva care nu se teme sa se rataceasca.
[]

Cineva care sa riste... caruia sa`i placa adrenalina.
[]

Cineva care crede in destin...

[]

Un baiat cu care pot sa ma duc in parcul de distractii, care sa vina cu mine la un film horror sh` sa fie pregatit sa ma sperie.
[] [useful.ro - emoticoane pentru hi5]


O persoana care intelege ca prietenii sunt foarte importanti pentru mine!
[]

Cineva care intelege cand simt nevoia sa ies cu gasca la suc sau cu fetele la Shopping.
[]

Cineva care da libertate cat sa nu ma simt sufocata sh` care e gelos atat cat sa simt ca tine la mine...
[]

Cineva care nu ma judeca dupa aparente... dupa prieteni sau dupa marca gentii mele.
[]

Cineva care nu ma judeca dupa spusele altora, ci dupa felul in care ma descopera el.
[]

Un baiat care isi doreste sa ma cunoasca... care isi da seama cat de complicata... ce fenomen anormal sunt...
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]

Un baiat complex, cu simtul umorului... pupacios, realist, dar sh` romantic...
Cu picioarele pe pamant, dar sh` visator sh` mai ales o persoana cu foarte multa imaginatie sh` spontan!
[]

O persoana care sa`mi starneasca interesul sa`l cunosc.
[]

O persoana care ma recucereste in fiecare zi... care uraste rutina sh` lucrurile comune...
[]

Un baiat care sa ma tina in brate noaptea sh` care sa se trezeasca cu jumatate de ora mai devreme doar ca sa ma priveasca cum dorm.
[]

Cineva care sa chinuie sa faca clatite... oricat de mult fum ar iesi din bucatarie.
[]


Cineva care sa asculte o melodie sh` sa se gandeasca la mine.
[]

Cineva care apreciaza un simplu curcubeu... care se bucura cand e soare.
[]

Un baiat caruia ii place mirosul primaverii, care vede dincolo de aspectul material al fiecarui lucru... esenta sa.
[]

O persoana cu care sa ma opresc in mijlocul intersectiei pe tocuri sh` sa impingem la Dacia lui 1310... sa ne murdarim de ulei sh` sa radem ca prostii...
[]


O persoana care intelege ca lucruile materiale se duc destul de repede.
[]

O persoana care ma atraga atat de mult incat sa nu`mi pese ce masina conduce.
[]

Cineva cu care sa vad rasaritul... o persoana cu care sa ma simt in largul meu... sh` care sa simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc sh` pentru nebuniile pe care le fac sh` care ma fac pe mine sa ma simt vie.
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]

Un baiat care sa vrea sa simta iubirea... sa invete sa aibe incredere din nou, dupa ce i-a fost tradata. Sa aiba forta sa se ridice de jos sh` sa o ia de la inceput pentru a recunoste ca e dependent de iubire.
[]

Sa`si lase jos masca pe care o poarta, sa`i pot vedea privirea in care ma pierd mereu... ochii [oglinda sufletului]... sa nu mai fuga cand ceva ii place sh` i se pare ca devine serios... sa recunoasca cand i`a placut un sarut, o imbratisare, o noapte de dragoste...
[]

Vreau un baiat...
Un baiat care azi, doar in basme exista... []
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu