Vizitatori ;x

28 iunie 2011

~ Pioneza viselor`! ~

~N`as putea spune ca in ultimele zile m`am putut concentra atat de bine pe toate chestiile de zi cu zi pe care le`am facut. Mai degraba m`am chinuit sa`mi tin gandul legat sa nu mai zboare. Parca imi facea in necaz cand isi desfacea nodul de la funia cu care era legat. In ciuda celor intamplate, in ciuda faptului ca vreau sa par tare, vreau sa`mi impun sa fiu asa, sa schimb vorbele vocii care imi insufla amintiri, nu vreau sa recunosc ca "te iubesc"`! Nu vreau si nu pot sa permit sa fac loc unor gropi noi. Sincer habar nu am cat ai inteles tu, ce concluzie iti apartine sau cum ma privesti acum.
Nici nu vreau sa stiu. Vreau doar sa stii ca voi fii aici`!
Te voi asteapta acasa, caci stiu ca nu ma vei uita`!

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu