Vizitatori ;x

25 iunie 2011

~ It`s the time`! ~

~In al meu dulce stil clasic am sa fac cum vreau eu. Nu ma simt cu nimic mai presus decat tine, dar nici mai prejos decat altul. E punctul meu de vedere si nu ma astept sa intelegi pentru ca e numai al meu si pentru asta numai eu am viziune asupra lui. Nu poti vedea prin ochii mei, e logic. Am sa`mi inchid fulgerele intr`o cutiuta eleganta din lemn de trandafir si am sa le dresez ca sa astepte in liniste clipa in care sa spuna: "Asta`i momentul meu si stralucesc pentru ca vreau, pentru ca pot si pentru ca asta imi doresc`!". Dupa altele trecatoare in care am facut orice altceva decat sa fiu rationala si sa dorm, azi imi rezerv dreptul de a alege si de a selecta. Cu alte cuvine... curat in jurul meu`! Romania nu e tara mea, iar mie nu`mi plac scoicile. :)
~

Un comentariu: