Vizitatori ;x

30 iunie 2011

~ In my soul`! ;"> ~

~De obicei, nu ascult la rautatile celor din jur, dar azi chiar imi pasa`! Esti liber sa crezi pe cine si ce vrei, dar nu vreau sa tragi concluzii pripite`! Iti zic: eu una` sunt mandra de mine. Eu stiu cum e viata mea, ce fac zi de zi, de unde am plecat si unde am ajuns. Ma ador si ma admir pentru ca am avut puterea sa tin capul sus si o am in continuare, caci si rautatile ce ma lovesc fac parte din viata. In inima mea ai deja un loc al tau si mi`ar fi greu sa renunt. Nu vreau sa renunt pentru ca nu vreau si nu ma intereseaza ce zic altii`! Tu esti in inima mea pentru ca asa am hotarat eu si punct`! :)
~

Un comentariu:

  1. orice s-ar intampla, capul sus, nu este persoana care sa te cunoasca mai bine decat te cunosti tu.

    RăspundețiȘtergere