Vizitatori ;x

01 iunie 2011

~ Am fost si eu copil candva`! ~

~
Azi cred ca`mi e cel mai dor de ceea ce numeam candva "copilarie". De mica imi doream multe lucruri, dar nu am fost copilul ala razgaiat care cerea si numai cerea. Am apreciat cand mi s`a dat si ce mi s`a dat. Cat de putin... Pe parcurs am invatat sa lupt pentru ce`mi doresc si asta e unul din lucrurile care ma tine in viata. Mi`e dor de colegii mei de joaca, cu toate ca trec pe langa ei pe strada. Mi`e dor de cornul acela si ceiucul care`l primeam in fiecare dimineata la "gradi". Si de multe altele... Am fost si eu copil, sa stii`!
~

2 comentarii:

  1. A fi copil nu tine neaparat cont de varsta,fiecare ar trebui sa stie cum sa isi ingrijeasca sufletul pentru a pastra o nostalgie a vremurilor de demult.:*

    RăspundețiȘtergere