Vizitatori ;x

09 ianuarie 2011

~ Roata e rotunda`! :) ~

~
"Lumea critica. Are tendinta de a face din tantar armasar. Te trezesti peste noapte devenind, fara voia ta, centrul discutiei intre tot felul amici, care, culmea, au fost candva amicii tai. Lumea te vinde. Sh` va face asta intotdeauna, indiferent de circumstante, promisiuni, juraminte etc."


Asta ar spune altii... sh` ar insira un roman despre "tradare&prietenie".
Eu va spun doar atat`! N`aveti decat sa ma urmariti, sa vedeti ce fac eu zi de zi... cum ma comport, unde imi petrec timpul,
pe cine iubesc etc. N`aveti decat sa ma copiati` sau ce altceva mai vrei voi! Nu ma intereseaza ptr. ca asa cum eu va cunosc, voi nu ma cunoasteti`! Sh` daca cumva ati uitat: Eu imi vad propria valoare dupa invidia altora, "strutilor`!".
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu