Vizitatori ;x

01 ianuarie 2011

~ Incertitudine... ~


~
Stateam in pat, arzand sh` in acelasi timp dardaind de frig... Priveam in gol sh` ma gandeam... Nu avusese noroc pana acum, de nici un fel... Nu ma credeam in stare sa trezesc sentimente in oamenii din jurul meu... Eram multumita de viata mea, dar ceva lipsea... sh` simteam in fiecare zi, dar imi umpleam golul cu alte lucruri... Ma obisnuisem sa traiesc cu golul respectiv... Facea parte din mine. Pana intr`o zi... Credeam ca e normal... Ma ghemuiam in bratele lui, ii auzeam inima cum incepea sa accelereze sh` ma gandeam ca sunt eu obosita... Ne cunosteam de putin timp... sh` totusi ceva se schimbase... Ma simteam protejata`! Timpul trecea sh` ghemuitul in bratele lui mi se parea ceva firesc, parca mi`ar fi apartinut... Eram constienta insa ca nu... Imaginatia imi zbura sh` ma gandeam totusi ca mi se pare, ca numai eu simt o schimbare, dar nu... Schimbarea venea de la amandoi... Priveam in gol in continuare... Vroiam sa fiu tinuta in brate sh` vroiam sa simt ca sunt iubita... Vroiam ca cineva sa aiba grija de mine, sa ma ghideze... sh` totusi... Simteam ca ar trebui sa fug...
~

Un comentariu:

  1. Cat de dragut sunt scrise randurile astea. Stiu exact sentimentu cu stransul in bratze, care-mi apartine doar mie ! Te inteleg perfect.. :x

    RăspundețiȘtergere