Vizitatori ;x

11 ianuarie 2011

~ Mi`e dor de mine, cand mi`era bine`! =(( ~

~
Simt nevoia sa scriu, sa blestem... sa fac orice. Inca mai doare. Nu`mi cere sa explic, nu stiu cum, dar nu am pe nimeni langa mine. Adica genu` de persoana care sa ma stranga in brate sa ma faca sa uit, sa oftez sh` apoi sa zambesc ca sh` cum nimic nu s`ar fi intamplat. Nimeni... pentru ca eu simt nevoia sa fiu inconjurata de oameni care nu ma judeca, care nu rad ca inima inca imi plange. Care sa imi zica ca o sa fie bine. Oameni care sa nu stea in jurul meu doar de dragul de a sta, pentru a obtine ceva sau pentru ca ma vad asa sh` probabil isi imagineaza cum e sa "nu mai ai aer" cand te gandesti la acel "cineva". Nu vreau sa te sufoc... nu vreau sa fac asta, pentru ca asta ar insemna sa te pierd sh` stiu ca in ultima perioada am reactionat aiurea... telefoane peste telefoane sh` probabil te gandesti: "Hey, asta ce are?". Ei bine nu pot sa`ti zic: "Stii... inca ma doare.
Trebuie sa te stradui mai mult`!", pentru ca pana la urma nu esti "bunul samaritean" ca sa ma faci pe mine sa`mi treaca. Sh` nu iti cer nimic , nu vreau sa te schimbi, vreau sa faci ce crezi tu ca e bine, dar ma doare... atat pot sa`ti zic...
O sa te rog ceva`! Nu te supara pentru iesirile mele.... Sh` cel mai important uita ca am scris asta printre lacrimi`!
~

Un comentariu: