Vizitatori ;x

26 ianuarie 2011

~ Another one.... ~

~
Stii... ca orice om am cateva persoane in viata mea... prezente sau nu care au fost intr`o zi langa mine... indiferent de situatie. Chiar imi e asa ca s`a ajuns aici, dar tot ce pot sa zic e ca imi apreciez prietenii indiferent daca mai tin legatura cu ei sau nu sh` multi stiu ce vorbesc. Acu`, oi fi eu nebuna, dar de oameni nu ma folosesc sh` nu`i arunc la gunoi. Sh` crede`ma ca mi se rupe inima cand ma tradeaza prietenii. Pentru ca asa era sh` inainte sh` credeam ca suntem prietene, dar nu... incet s`au dus toti. Nu ma intreba de ce reactionez asa. Sunt nervoasa ca nu pot sa fac nimic incat imi vine sa ma urc pe pereti pentru a nu stiu cata oara. Sh` nu... nu`i gelozie. E o dovada de posesivitate. Sh` totusi nu`mi apartine nimeni sh` nimic... Hai ca iar incep sa ma cert cu mine`! [] In fine... ai grija de tine sh` zic ce ti`am zis sh` tie. Imi pare bine ca te`am cunoscut`! []
Sh` iti fac cu mana, caci te`ai dus... []

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu