Vizitatori ;x

07 ianuarie 2011

~ It`s strange`, it`s mine`! ;x ~

~

Cum poate el cu doua-trei vorbe, doua-trei cuvinte puse intr`o anumita ordine sa`mi faca ziua de zece ori mai bună? E total altfel... e ciudat intr`un mod adorabil sh` diferit de restu`. Poate de aceea imi place atat de mult... Sh` cand ma gandesc ca inainte sa "apara" imi venea sa urlu, insa fara sa fiu auzita de cineva... sa ma inchid intr`o camera fara geamuri sh` izolata, sa tip la pereti sh` sa`i lovesc`! [] E atat de placut sa "apara" exact atunci cand ai nevoie de el, sa te faca sa razi cu fiecare cuvant pe care il scoate... E ciudat cum stie sa`ti spuna cuvintele de care ai nevoie, cand ai nevoie sh` mai ales ca stie ca imi place sa fiu admirata, de aceea o face, nu doar ca sa`mi schimbe starea ci sh` din simplul fapt ca iubeste sa`mi vada zambetul... [] De ce as mai putea avea nevoie daca il am pe el? Dar urmatoarea intrebare e: "De ce nu a aparut inainte?" Inainte ca toti sa`mi duca rabdarile la limita? Inainte de toate... E ciudat, e diferit, e el`! [] Sh` nu, nu vreau pe nimeni altcineva`!



PS: "La multi ani`!" []

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu