Vizitatori ;x

29 august 2009

~ Plec băăă! [:))] [:-S] ~

~
Bun... deci faza e cam naspa! :-s Plec la mare... adika frate e super dintr`un punct de vedere! N`am mai fost la mare de 8 ani de zile! [Wow! Da stiu cam mult! ;))] Dar din alte puncte de vedere nu e super! 8-| Nu pot sa zic de ce, dar e deajuns ca stiu eu! Bun... plec peste 16 ore... [ Da.. plec mai devreme decat credeam... nu voi mai putea sa intru pe mess in seara asta! ] Deci... vb cand ma intorc! >;d<:* Sh` chiar nu am niciun chief... dar fie... 8-| O sa`mi fie dor de voi bu`! >;d< O sa va aduc cate ceva frumos de la mare fiecaruia! :> Lasand la o parte asta! Doamne abia astept sa vad rasaritul sh` apusul sh` sa ma gandesc la tine! Miss you so much! 8-> :( Sper sa am `net acolo... adica daca n`am, gasesc eu un `net caffe pe undeva! >:) Sper! Sh` cand te gandesti ca nu o sa mai scriu pe blog! :|Dar daca nu gasesc `net acolo totusi? :-s Da, ma chinuie problema asta! :)) In fine... :D E naspa ca nu merg cu trenul! Merg cu masina! Dar e bine ca nu mi`e rau! :)) Niciodata nu mi`a fost rau! [-x Hai ca deja bat campii! :)) E tarziu! Vorbim dupa ce ma intorc... adica pe 5! >;d< O sa va povestesc cum a fost! :> Groaznic! Va zic de acum, dar mai multe detalii dupa! Ah`... marea ma chiama! 8-> Bye`bye! :-h
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu