Vizitatori ;x

22 august 2009

~ Ophelia ~

~
Ah, trebuie sa va zic de Ophelia. Asa o cheama la mine in cap, pentru ca in real nu`i stiu numele... Ophelia e ciudata, arata ciudat... E total anormala... N`are forme... e doar contur. Dar in ultimul timp nu stie ce e cu ea. Numele ei ma lasa sa patrund in interiorul conturului. "Eu am doar cativa prieteni apropiati!" - tipa inima, dar creierul ii raspunde cat se poate de sfios: "Dar sunt sh` cativa cunoscuti care ti`ar putea fi apropiati...". Calatoresc pana la creier, caci inima ma furase sh` nu intelegeam nimic... erau prea multe sentimente! Creierul e calm, speriat, dar calm. "Stii, eu nu prea pot sa`ti explic ce simte ea, dar pot sa`ti zic ca stiu tot ce stie ea! Imi explica cum Ophelia nu e in apele ei, dar ii va trece, iar toti prietenii deodata parca s`au transformat in colegi, adica din interactiunea: "Heeeei, ce faci, ma?", s`a ajuns la relatia: "Buna-Pa". O singura prietena, Laura, este inca alaturi de ea. ["Laura ar gasi un mod de a vorbi cu ea sh` daca ar fi in alte emisfere."] Dar cei cu "Chica"... Sh` ele erau ca ea... Adica asa, parea... E clar ca e ceva, pentru ca sh` Colin era diferit... Ce-o fi cu ei?... Ce-o fi?... Sau poate e ceva cu Ophelia? O fi vina ei? O fi gresit ceva? Posibil… Dar cu ce?

P.S.: Ophelia sh` ceilati sunt reali, dar nu stiu cum ii cheama.
Ei sunt visele mele de cand am racit.
Ea plange...

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu