Vizitatori ;x

17 august 2009

~ Fi bun, dar nu orb! ~

~
"Sh` bunatetea trebuie dramuita. Uneori, pomii se frang sub greutatea fructelor." - Valeriu Butulescu


Nimic nu o sa ma opreasca sa fiu bun cu toata lumea, nici macar jignirile unora care nu inteleg sh` concep gresit lumea mea. Chiar sh` acum cand cineva citeste aceste randuri concepe gresit ideea sh` poate ma crede o ipocrita. Nimic mai adevarat, dar sunt ipocrita doar cu mine insumi, pentru ca eu cred ca fac ceva bine cand defapt... Acum lumea nu mai este obisnuita cu persoanele care incearca sa faca bine gratuit sh` ca intotdeauna cand cineva nu intelege cum gandesc incearca sa ma darame subtil, insa foarte bine tintit, punctele mele slabe fiind evidente. Cateodata ma sperii de felul in care ma priveste lumea, nu stiu de ce creez atat panica atunci cand nu ma aliniez societatii, insa nu o fac intentionat ci doar incerc sa nu imit niste comportamente deviante, nocive pentru mine. Eu am pripia`mi viata, propriu`mi stil sh` proprile mele greseli, bucuri, belele... cu toate ca poate nici mie nu`mi place ce faq in viata MEA, accept acele fapte pe care le consider "nelalocul lor" ca fiind niste greseli din care am ce invata, chiar daca altora li se par mari prostii!


P.S.: Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme, doar ca s`au intamplat o groaza de lucruri deodata!
Lucruri necontrolabile dintr`un punct de vedere, superbe din alt punct de vedere sh` importante din alt punct de vedere, dar care nu pot fi dezvaluite aici!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu