Vizitatori ;x

27 august 2009

~ Stii cate...? ~

~
Stii cate persoane se uita la mine in fiecare zi?... Stii cate persoane plang in fata mea?... Stii cate persoane considera ca trebuie sa scrie pe mine?... Stii cate persoane alearga dupa troleibuz sh` intra respirand greu, apoi se aseaza langa mine... Se uita la mine... Defapt prin mine?... Stii cate persoane cred ca ar trebui a traiesc?... Stii cate persoane vor sa fiu aer conditionat vara sh` cate vor sa fiu calorifer iarna?... Stii de cate ori m-ai vazut?... Stii ca nu conteaza cate imagini am vazut pentru ca nici eu nu mai stiu sa numar?... Stii cat de usor mi`a fost sa stau aici pana ai venit tu?... Stii ca ai ochii verzi?... Stii ca sunt ca ai unei pisici care vine in fiecare seara sh` se aseaza pe acest scaun?... Stii ca tu arati ca ea?... Stii ca esti superba?... Stii ca iti ador superbul par aramiu?... Stii ca eu nu stiu nimic?... Sunt doar un geam al troleibuzului... Eu iti arat linistea cand esti tulburata... Lumea cand te simti singura... Viata cand tu mori pe interior... Eu exist... am un singur sens in existenta mea! Tu ai mai multe! Bucurate de ele...
[!!!]

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu