Vizitatori ;x

06 septembrie 2009

~ My life it's so fuking fantastic...! ~

~
M`am intors... M`am intors tot eu... dar alta! M`am gandit la ce am vorbit inainte sa plec! Sh` cred ca intr`un fel ai dreptate... Nu e bine sa fiu asa... Nu mai trebuie sa fiu asa! De ce am dedus asta din ce mi`ai spus nu stiu, dar chiar e timpul pentru o schimbare. Asa... fara motiv... Totusi ma bucur! Voi fi alta si ma voi gandi la mine, cea din trecut, la ce am facut bine sh` la ce nu! Gata cu serile de vara in care iti era asa de cald incat iti venea sa te incui in frigider, noptile nedormite stand pe mess saw la telefon... momentele petrecute cu "voi", glume, red`s, role, parc, peron, stadion, batai cu tastatura, mere acre, cirese, "bobo", iesiri in Glm sh` Kaffa, Bananna Spleet [Sau cum s`o scrie] concerte in oras, ziua "ta", poze, glume, rasete aiurea 8->, suveniruri, sfaturi, momente placute sh` idioate [in sensul bun], prieteni noi, conflicte, probleme, relatii, iubiti, despartiri, certuri, impacari, melodii, "divinitati", placa de par, banca din fata blocului, haine, probleme de mate, seminte, "gumitsa" =p~, pisici, documentare despre macaci, Marcelino, Gigel, clatite, castravecioru', "oase, oase, oase uscate", desene, bloguri, hi5`uri, id`ul :-", komuri idioate! :)) etc. Intr`ul fel imi pare raw, dar stiu ca vor urma momente sh` mai frumoase petrecute alaturi de ceilalti sh` de multi altii in viitor... Sh` vine scoala... sh` ma veti cunoaste sh` altfel decat sunt! Va voi arata doar anumite parti nu toate. Asa fac toti oricum... Dar fiecare o face in stilul lui...Oricum... o sa o iau de la capat cu tot... New life! And S`agapo! ;x
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu