Vizitatori ;x

27 aprilie 2011

~ Vis. ~

~
In dimineata aceea m`a trezit sunetul clapelor pianului pe care il mangaiai cu finele`ti degete. Mirosul cafelei se plimba prin camera. Zgomotul lenes al labutelor unei pisici pufoase se auzi atunci cand urca usor in pat. Cearceaful era alb. Prea alb... Parca`ti vedeam ochii cu ochii inchisi. Era un sentiment asa de ciudat. Ma ghemuiam pur sh` simplu. Deodata, vag, mi`am adus aminte cum imi ziceai ca daca ai fi in fata mea m`ai lua in brate. Te`as lasa sa`mi zugravesti inima in culorile inimii tale. Azi. Azi cafeaua are sh` gust, nu doar miros`! ;x
~

4 comentarii:

  1. ce frumos sună, cele mai frumoase lucruri se întâmplă noaptea şi de cele mai multe ori în vise...:) dacă aş putea cred că aş alege să-mi petrec 3/4 din zi visând.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Ce am descris chiar constituie visul de azi noapte. 8-> Am dormit extraordinar. Ciudat, dar m`am simtit iubita... vizand`! ;x

    RăspundețiȘtergere
  3. asa mi se intampla si mie, cateodata visele erau atat de frumoase si fericite incat ma rugam sa nu ma mai trezesc a doua zi :))

    RăspundețiȘtergere