Vizitatori ;x

11 aprilie 2011

~ Te crezi superior, dar nu ai nimic in plus`! ~

~
Doamne, mi s`au spus atatea lucruri... Bune, mai putin bune, sfaturi peste sfaturi, numai sa`mi schimb comportamentu`. Iar chestia surprinzatoare e ca fiecare din "ei" care mi`au dat un "sfat" mi l`au dat in favoarea lor. De parca m`as schimba dupa cum canta ei... ;-j Tu ai catalogat. Mi`ai citit blogul sh` ai zis gata: traieste in trecut. Vorbeste numai despre persoane pe care le`a iubit, deci sh` acum le mai iubeste. Daca nu le`ar iubi n`ar mai scrie despre ele, nu? Poate ca asa e... poate ca nu`i asa. Oricat as incerca sa justific nu`si schimba nimeni parerea sh` ideea aia fixa care le`a intrat in cap. Sincer, mi`am pus sh` eu intrebarea asta sh` chiar nu cred ca am ajuns sa dezbat subiectul asta pentru ca n`am despre ce scrie... Recunosc, cand deschid pagina de blog, chiar nu am nicio idee, dar tastand rand cu rand apar ideile sh` ma bucur ca ies lucruri care mai apoi sunt apreciate de persoanele care ma citesc. Asa ca daca scriu despre un anumit lucru nu inseamna ca tin/mai tin la el. Nu mai cataloga daca nu ma cunosti, ca poti sa ai 3 facultati sh` tot nu stii ce e in mintea sh` sufletu` meu`! :*
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu