Vizitatori ;x

29 aprilie 2011

~ Fake. :) ~

~
Aparentele, de cele mai multe ori insala. Da, postul asta chiar ti`l dedic tie sh` numai tie`! Simtete flatat`! ;-j Ceea ce vreau sa punctez e faptul ca ai reusit sa ma scoti din sarite sh` sa`mi provoci o criza zdravana de nervi care a fost urmata de cuvinte grele sh` de ruperea legaturii, ceea ce`mi pare cu regret, caci imi erai simpatic. Modul de a glumi sh` frazele ironice de dupa reprosurile legate de tema care a stimulat neuronii sa reactioneze nu a fost unul gandit. Sper ca nu o sa scapi pana nu treci printr`o chestie de genu` care sa te faca sa te simti cel mai aiurea posibil`! Pacat de tine`! :)
~

5 comentarii:

  1. de aceea cel mai bine este sa nu-ti pui sperantele intr-o persoana, am invatat din propria experienta ca mai devreme sau mai tarziu, te vor lasa sa cazi. scuze pentru pesimism, mi-a inundat venele de ani deja, si viata este prea frumoasa sa-ti pierzi vremea cu persoane de acest fel >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa e Anca, numai ca nu ai cum sa stii de la inceput, de cand cunosti o persoana daca merita sau nu. Asta vezi pe parcurs. Asa ca... :-??


    Sper sa fie bine Christina`! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu, intuitia ajuta cateodata :)

    RăspundețiȘtergere