Vizitatori ;x

02 aprilie 2011

~ Money can` buy my hapiness... :( ~

~
Poate sunt cea mai emotiva, posesiva, neinteleasa sh` ciudata persoana pe care ai cunoscut`o "tu" prietene, amicule, cunostint`o sau strainule, dar un lucru e sigur: Fericirea nu o poti cumpara`!. Asta cred ca stie toata lumea defapt, dar ce vreau eu sa zic e ca daca s`ar putea cumpara cu siguranta as fi prima de la coada care ar sta sa astepte sa se vanda, caci iar imi vine sa ma inchid in cutia aia a mea sh` sa nu mai aud, sa nu mai vad, sa nu mai fac nimic`! Asta se poate descrie printr`un singur lucru: Depresie de primavara`! [Hai sa o numim asa.] Stiu ca "impresionez" oamenii cu atitudinea mea negativa [in ceea ce priveste exprimarea sentimentelor]. E singurul lucru care il retin ei la mine. Partile bune niciodata nu se vad. Chiar nu mai am chef sa fiu tocata marunt, marunt, marunt`! Nu renunt, nu, caci intotdeauna pierzi daca renunti la lupta`! Am pus doar o pauza mai lunga sh` nu, nu sunt suparata pe nimeni`! Motive stupide... Sunt suparata pe mine. Ca de obicei. Melodia.. e speciala`! Atat am avut de zis... Ne`om mai auzi. :)



~

3 comentarii:

  1. primavara aduce si "depresie" , dar cu timpul treci si peste >:D<
    in legatura cu atitudinea negativa, ehe la mine e la fel, cat de bine sa mearga ca eu tot de rau si riscant o primesc... :D (melodia mi-a amintit de niste vremuriiiiii 8->)

    RăspundețiȘtergere
  2. if you can't buy happiness, steal it ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai de la cine... :)
    Sh` daca mai ai puterea... :)

    RăspundețiȘtergere