Vizitatori ;x

12 decembrie 2010

~ Urmatorul, va rog`! ~

~

Mi`e atat de greu incat as putea spune ca`i imposibil. Te`ai mira daca ai auzi asta, adica exista ceva imposibil pentru mine? Stii bine ca sunt o persoana fara limite sh` pentru mine nimic nu`i imposibil`!
A te lasa de fumat sau a`ti baga siringa în vene e nimic pe langa asta. Asta e incercarea suprema. Sh` stii de ce? Pentru ca asta e singur drog la care nu am putut niciodata sa renunt sh` nici acum nu sunt sigura ca vreau.
Ma linisteste faptul ca stiu ca esti aici sh` nu in alta parte, pentru ca in imaginatia mea esti atat de atotputernic incat nu ai putea sub nicio forma sa fi in mai multe inimi simultan. Sau ai putea?
Nu te pot arunca afara`! O sa astept, am sa te mai pastrez un pic, pana cand o sa bata un alt omulet la usa, iar eu, satula de tine, o sa`i deschid sh` o sa`l invit inauntru`. Atunci am sa te las sa pleci in drumul tau, sa cauti fata pe care ti`o doresti`! Te las sa continui sa traiesti in inima mea doar cu o conditie, sa stai cuminte sh` sa nu faci galagie, sa nu mai stie nimeni ca esti acolo, doar eu!

~

2 comentarii: