Vizitatori ;x

28 decembrie 2010

~ "Ce vreau eu cu adevarat?" ~

~
Da... asa e... orice persoana de pe lumea asta... e imposibil sa nu aiba nevoie de momentele acelea de singuratate`! De momentele acelea in care stai in fata oglinzii... iti pui o gramada de intrebari... iti analizezi fata sh` iti incerci tot felul de expresii, doar pentru ca pur sh` simplu ti`e frica de ce raspunsuri ti`ai da tie insuti. Atunci cand apelezi la vicii cu pretexul ca ti`ar trece mai usor starea. Apoi incepi sa te joci cu parul... te uiti intr`un punct fix.. doar, doar sa uiti de ce stai singur intr`o camera sh` nu faci altceva decat a te uita la tine sh` a`ti pune intrebari. Sfarsesti prin a gasi raspunsuri, sau prin a te eschiva, iar cand le`ai gasit se schimba intrebarile. E bine sa vorbesti cu tine insuti... sa te intrebi daca intradevar asta vrei sau nu... sa te intelgi, sa te cunosti din ce in ce mai bine sh` sa descoperi lucruri pe care nu le`ai stiut sau pur sh` simplu sa vezi cat esti de puternic sau nu in anumite situatii`! Eu nu te condamn`! Sh` eu sunt om, sh` eu am momentele mele cand ii blestem pe toti sh` vreau sa fiu lasata in pace... cand imi gasesc un loc in care pot sa imi pun "ordine in ganduri sh` in sentimente". Un loc unde sa stau sh` atunci incep sa ma "torturez" cu intrebari spre gasirea unor raspunsuri. Asta se numeste "conversatie cu tine". Sh` asta e bine pentru ca cine altcineva stie mai bine decat tine ce vrei cu adevarat? Poti sa ceri sfaturi peste sfaturi ca toate sunt diferite sh` te fac sh` mai confuz`! Pune`ti intrebarea "Ce vreau eu cu adevarat?", dar nu uita de niste amanunte importante`!
Sunt aici`!

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu