Vizitatori ;x

24 decembrie 2010

~ Ai mei mereu`! [;x] ~

~
Craciunul nu inseamna cadouri`!
Multi cred asta...
Nu... Craciunul nu inseamna numai cadouri.
Cadourile doar completeaza atmosfera calda de familie, aceea din jurul mesei in Ajun... sh` nu, nu m`a lovit "spiritul sarbatorilor" inca. [] Probabil va asteptati sa fie un post "extraordinar" pentru ca maine e Craciunul.
Ei bine, nu stiu cat de "extraordinar" o sa fie, dar continui prin a va ura Sarbatori fericite tuturor alaturi de cei dragi sh` multumesc ca imi cititi blogul`!
M`ati sfatuit de fiecare data sa scriu despre ceea ce gandesc sh` despre ceea ce vreau eu sa arat celorlalti. Deci astazi le spun tuturor prietenilor mei sa li se implineasca toate dorintele sh` sa fie fericiti`! []


Puiul meu... []
Te iubesc sh` iti multumesc pentru tot... pentru ca ma iubesti asa cum sunt`! Sh` pentru ca treci peste toate obstacolele`! []


Panda mea meeca`! []
Sa fii fericita, copill meec`! Sa nu uiti ca voi fi langa tinee mereu`. O sa fie bine pentru toti sh` o sa rasara soarele pe strada fiecaruia deci sa nu fii trista... mai ales in perioada asta a anului`! []


Piti[poanca] mea`! []
Ha`! Am ajuns sh` la tine... []
Stii ca atunci cand am draci ma lasi sa te bat [] sh` cand sunt fericita ma lasi sa te strang in brate`? []
Sh` stii ca ma suporti indiferent de starea mea? [] []
Daa`, pentru ca esti un nebun sh` un diliu`. []


Bobocell`! []
Te iubesc sh` pe tine chiar daca esti acolo sh` vorbim doar pe mes sh` la tel`! Craciun fericit sh` iti multumesc ca ma asculti mereu`! []



PS: Va iubesc`! []
App, abia astept revelionu`! []
[]
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu