Vizitatori ;x

21 decembrie 2010

~ Ghindocul meu... ~

~

Ingerul meu pazitor,

Fara tine simt ca mor.

Tu esti floarea vietii mele,

Sau esti una dintre stele?


Asta nu s`a decis,

Dar undeva este scris.

Nu stiu sigur ce esti,

Dar iti dau inima mea s`o ingrijesti.


Eu mereu am zis:

"Cand sunt cu tine, parca e un vis".

Sh` trebuie sa`ti mai zic ceva,

Daca`mi dai voie, iubirea mea...


Acum, sufletul meu iti apartine,

E greu daca mi l`ai tine?

In schimb iti dau toata dragostea mea,

Sh` pe mine odata cu ea.


Cand sunt cu tine, totul e minunat,

Ochii tai, nasucul, gurita... m`au fermecat.

Sh` un ultim cuvant,

Ca un deznodamant...


As vrea sa traim fericiti pana la adanci batraneti,

Cu unu, doi puieti...

Orice s`ar intampla,

Viata mea, e acum a ta`!


Il iubesc sh`l voi iubi mereu,

Pe vrajitorul ghindoc al meu.


//////////////////////////////////////////////


Poezia ii apartine unei persoane importante din viata mea`!

Te iubesc`! [] []

~

2 comentarii: