Vizitatori ;x

13 mai 2011

~ "Trecutul" la timpul viitor. :) ~

~
Uneori pur si simplu simt nevoie sa iau pe cineva in brate. Pe cineva de care sa`mi fie dor. Cineva la care sa tin, iar daca nu am nicio astfel de persoana, din imbratisarile date celorlalti "ne`speciali" de zi cu zi, imi stapanesc dorul de a darui zambete si imbratisari. Au fost multe persoane care au iesit din viata mea fara ca macar sa stie cat au insemnat pentru mine, dar nici eu nu le`am spus pentru ca am trait cu gandul ca o s`o vad in fiecare zi de acum incolo si ca pot oricand sa`i spun. Gresit`! Orice ai avea, timp nu poti sa castigi si e foarte gresit cand spunem: "Trecutul nu are nicio legatura cu viitorul." Are, si chiar mai multa decat se stie. Merg mana in mana si cel putin mie mi s`a intamplat de destule ori ca viitorul meu sau anumite situatii care trebuiau sa se intample nu s`au mai intamplat sau s`au petrecut aiurea din cauza trecutului. Nu poti sa`l condamni caci tot al tau e si fiecare dintre noi are secrete si lucruri pe care le`a facut si de care poate nu suntem asa mandrii. Important e sa stii cum sa`l tii departe de anumite persoane, situatie etc., sa nu te afecteze cu amintiri. Asa nu`i va afecta nici pe cei din jur...
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu