Vizitatori ;x

15 mai 2011

~ In apus de soare... ~

~Cred ca ai fost singurul care m`a facut sa realizez cat de mult m`am schimbat in ultima perioada, chiar daca te aveam langa mine, si cum tu ai ramas acelasi... Aceeasi persoana care uneori chiar reactioneaza aiurea si care vrea ca doar la glumele lui sa se rada si sa fie apreciate. N`ai invatat sa asculti`! Si n`o sa inveti prea curand, asta`i sigur, caci ceva timp de atunci a trecut... Si cu toate ca te aveam langa mine era ca si cum as fi stat cu umbra ta cu care am petrecut mult timp inainte, cand tu erai absent in multe zile... Sarutul tau era mai rece ca ghiata`! In alte cazuri m`as fi intristat, dar de data asta a fost mai bine asa, caci mi`a inghetat si restul sentimentelor care au mai ramas intr`un coltisor de inimioara. Culmea e ca ai fost absent, iar mie chiar nu mi`a pasat`! Ma simt bine ca nu mi`a pasat`! A fost asa de sec totul... A fost doar ca sa fie... Prezentul sa devina trecut, ca sa ne amintim in viitor de el. Sa avem la ce sa ne gandim. Stii... eu ma bucur intradevar de mine astazi`! Si am sa ma bucur si maine si poimaine si saptamana viitoare, caci stiu si simt c`au venit vremuri mai bune... si imi e mai bine acum decat ca inainte. Asta`i doar parerea mea. Apusul isi spune cuvantul`! Apusul chiar face lucrurile sa se termine. A fost ultimul lucru facut impreuna`!
Sper ca ai savurat momentul`! :)
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu