Vizitatori ;x

05 mai 2011

~ Schimbatoare si imprevizibila ca vremea. ~

~
Sunt mai mult copil. Copil in sensul in care inca nu mi`am gasit locul, inca nu stiu cum sa reactionez in anumite situatii si sa ma port cu anumite persoane. Pentru ca mai am de invatat. Ideea e ca nu sunt chiar atat de inocenta precum m`ai catalogat tu citindu`mi blogul. Da, scriu. Scriu pentru ca imi place, ma pasioneaza, scriu pentru ca vreau, pot si atat. Dar daca scriu "sensibilitati" nu inseamna ca asa sunt tot timpul. Asta e doar o parte din sufletul meu. Doar o parte din mine. Am si eu momentele mele de nebunie, momente cand sunt nervoasa, fericita sau am figuri. Sunt schimbatoare si chiar nu ma astept sa intelegi. Suntem facuti din acelasi aluat, noi ca oameni, dar cert e ca nu sunt ca tine sau tu ca mine 1oo%`!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu