Vizitatori ;x

30 august 2010

~ Razi`! Stiu ca poti`! ;x ~

~
E ciudat cum in viata roiesc multe persoane in jurul tau...
Apoi dintr`o data te trezesti singur, iar abia dupa ce iti trec necazurile sh` supararile apar din nou acele persoane... sau altele noi.
Ele de unde sa stie in ce moment au venit?
Nu au de unde sa stie...
Cert e ca au fost cateva persoane in viata mea...
[Se stiu ele`!]
As face multe lucruri pentru ele.
Dar dragoste cu obligatu` nu se poate.
Nu am sa le mai intreb daca va fi ca inainte pentru ca nici eu nu stiu... ele de ce ar stii?
Sau daca ne vedem azi, pentru ca din moment ce raspunsul e: "Nu stiu..." va fi un "NU".
Sh` daca vor vrea vreodata sa se intoarca acele persoane eu le voi primi pentru ca inca inseamna multe pentru mine sh` asa vor ramane...
Am insistat mult pe chestia asta pentru ca am vrut sa fie ca inainte sh` inca vreau... dar am ajuns la concluzia ca daca continui o sa primesc aceleasi raspunsuri, iar sh` iar.
Nu stiu de ce s`a ajuns la asta pentru ca nu s`a iscat nicio cearta, niciodata, dar viata iar ne rade in fata capricioasa sh cinica`!


Atat pe ziua de azi...


Razi`! ;x]
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu