Vizitatori ;x

24 august 2010

~ "La multi ani`!", Diana`! [>;d<] ~

~
Stii... poate nu mai e aici sa imi fie alaturi sh` poate nu mai e aici sa ma certe, sa`i dau gumitza sh` sa ne prostim ascultand muzica. []
Poate nu ne mai intalnim.... []
Dar o respect pentru ca a fost acolo intr`o zi. []
In ziua in care nu aveam pe nimeni sh` in ziua in care ma simteam cel mai prost`!
[]
Mi`a intins mana sh` a fost persoana care m`a ascultat indiferent ce am avut de spus`!
A fost persoana care a plans cu mine sh` care a ras cu mine`!
Era cea care ma ajuta fara pretentii`! []
Care m`a sustinut sh` niciodata nu mi`a reprosat nimic.
M`a suportat sh` in zilele in care nu ma suportam nici eu.
[]

Au fost unele chestii pe care n`o sa le uit niciodata sh` inca imi vine sa plang cand imi aduc aminte sh` cand vorbesc la trecut.
[]

Acum tu nu vreau sa plangi`! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Vreau sa fii fericita, doar e ziua ta`! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Cu ocazia asta iti doresc sa fii iubita, implinita sh` sa ai tot ce`ti doresti!
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa stii ca orice ar fi in inima mea va ramane rezervat un coltisor pentru tine!
[useful.ro - emoticoane pentru hi5] [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
"La multi ani`!", Diana`! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu