Vizitatori ;x

12 august 2010

~ Claustrofobie`! ~

~
Este aglomeratie, ma sufoc...
Incerc sa respir...
Nu reusesc...
Toti se imping...
Incerc sa`mi fac loc printre multime, dar sunt mult prea mica, iar ei sunt mult prea multi...
Incet, incet ma pierd...
Tot aerul mi`a fost luat...
Caut ajutor, dar pare ca nimeni nu ma vede...
Nici macar unul nu ma priveste...
Cad jos sh` ma lovesc de asfaltul dur, nimeni nu-mi intinde mana?
...
Lacrimi curg siroaie pe obrajii fierbinti...
Voci stridente, voci puternice imi chinuie mintea...
De`as putea sa respir...
Ma inec sh` nici unul nu`mi intinde colacul de salvare...
Incerc sa ajung la suprafata, ma zbat sa traiesc, dar ceva ma tine la fund...
Sunt gandurile grele ce`mi impovareaza sufletul...
De m`as elibera...
Totul incepe sa se intunece...
Sunt cu totul pierduta...
Inima de ar iesi...
Sa fie libera, caci sufera de claustrofobie...
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu