Vizitatori ;x

14 august 2010

~ De ce? Nici ew nu stiu... [:-<] ~


~
Sh` nu mai imi pasa!
Nu`mi mai pasa deloc!
Sh` daca nu ma cauti... ce vrei sa`ti fac eu?
Sa te rog sa...?
Sa te rog de fapt sa ce?
Ca doar lucrurile le`am stabilit dureros de clar de la inceput!
Au fost asa... ca niste reguli ca eu sa fiu convinsa ca la final n`o sa ma doara, iar tu sa iti poti spune tot timpul pe deplin convins, asemeni unui toxicoman: "Ma pot lasa cand vreau !".
Chiar poti?
Ma tot uit la telefonul ala blestemat care ar face orice altceva in afara sa sune sh' ma tot intreb: " CHIAR POTI ? "
As vrea sa nu poti...
Mi`e ciuda ca ma gandesc la tine acum!
Mi`e ciuda...
Sh` totusi am trait amandoi ceva tare frumos, nu?
Imi vine sa rad ca o isterica!
Sh` totul a fost asa... ceva special de la inceput...
Eu aia serioasa... cu provizii de priviri ironice pentru toti cei care indrazneau sa vorbeasca in fata mea de "dragoste la prima vedere" sau sa spuna ca s`au indragostit dupa vreo 3 zile de cand au cunoscut persoana respectiva...
Hmz...
Ei, hai ca in halul asta nu am ajuns sa spun ca a fost "dragoste la prima vedere"!
Neuronul meu inca mai palpaie!
[Sau cel putin asa imi place sa cred...]
A fost.... atractie?
Cred ca da, dar... asa... la modul ala... de nu ai cum sa fugi de ea...

=//=//=//=//=//=//=//=//=//=//=//=

Sau poate totusi nu...
Ei, acum nu vreau sa despic firul in 16!
NU mai vreau!
M-am plictisit sa fac asta!
Nu mai vreau nimic...
Nu vreau nici macar sa ma cauti!
Nu vreau nici macar sa`mi pese ca ai sa ma uiti de tot!
Ca peste catva timp tot ce va ramane din mine in memoria ta vor fi un nume vag sh` poate un mic regret.... asa... difuz...
Sh` ma tot intreb de ce`mi pare rau ca te pierdut?
Ca te`am pierdut deja!
...
Mai ales ca nici nu te voiam...
Ca tot zicea mai devreme cineva de coincidente...
Cred ca nu e coincidenta faptul ca te`am cunoscut!
A fost prea ciudat totul sh` am invatat prea multe de la tine ca sa fi fost totul doar o intamplare!
Pe de alta parte, asta nu a fost decat o ocazie ca viata sa ne rada amandurora in fata, capricioasa sh` cinica...
Dar chiar trebuie sa se sfarseasca totul?
Asa?
De ce?
...
Pur si simplu de ce?
...
~

Un comentariu: