Vizitatori ;x

27 iulie 2010

~ Parerile de rau acum nu mai au efecte! [8->] ~




~
M`am ridicat din punct de vedere psihic.
Din punct de vedere al sensibilitatii.
Mi le`am dezvoltat pe aman2!
Incerc sa privesc dincolo de ce vad toti ceilalti.
Ma simt speciala!
Imi place sa stiu ca ies in evidenta tocmai cu lucrurile care sunt neobisnuite celorlalti sh` pe care eu le iubesc!
Ma ador cand stiu ca asta e atat de evident!
Ma simt linistita singura, alaturi de melodiile mele.
De versurile pe care stau sa le studiez, sa le cant... sh` sa le inteleg.
Ma simt in lumea mea cand fac ceea ce`mi place.
Ma simt ca acasa printre lucrurile mele.
Printre "specialele" care le descopar in fiecare minut.
La mine, in jur, peste tot.
Sh` care sunt sh` apar, de unde nici nu te astepti.
Pe strada, acasa, pe tine.
Oriunde! []
E minunat fiecare sentiment, vietate sh` "nimic" care`ti face ziua mai buna!
Am invatat sa traiesc! []
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu