Vizitatori ;x

14 iulie 2010

~ Ceva altfel important! [;x] ~

~
Pentru prima oara in viata ziua de 13 marti mi`a purtat ghinion!
[]

Dar acu` ma doar in pl ca a trecut!
Sh` daca tot imi revin o sa incep sh` sa`mi fac curat in jurul meu.
Sh` de data asta am sa bag aspiratoru` in priza, n`am sa ma sterg cu carpa!
[]


Sunt povesti. Toate.
Sunt bucati scoase din vietile oamenilor pe care i`am cunoscut.
Sunt momente pe care toti ajungem sa le traim.
Sunt clipe de fericire sh` clipe de tristete...
Sunt tot ceea ce suntem noi!
Tu, opreste`te o clipa sh` spuneh`mi: Pe tine ce te framanta
?
Mereu m`am intrebat ce`i framanta pe altii sh` am cautat sa gasesc rezolvari in locul lor.
Dar ce ma framanta pe mine?
Ce se intampla cu mine?
Asta am lasat pe locul 2...


Azi am facut ceva important, stii?
Am spus lucruri din suflet care trebuiau spuse mai demult.
Lucruri neintelese nici de mine, dar intr`un final intelese de altii.
Lucruri importante care trebuiau sa fie stiute de ceva timp, dar care au fost incuiate sh` eliberate tocmai acum.
Sunt mandra de mine ca am reusit sa le rostesc!
Tot ce stiu e ca ma simt mai bine.
Cineva mi`a spus candva ca sh` celalalt asteapta probabil tot ceea ce astept eu.. sh` asteptand asa n`o sa se intample niciodata.
Asa ca eu am reusit...
Simt am ca mi`am recapatat o bucatica din mine.

Mi`a fost dor de tine! []
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu