Vizitatori ;x

01 iulie 2010

~ Alegerea ta... ~

~

Stiu... e tarziu... sau devreme... depinde ce iti place mai mult... noaptea sau dimineata.

Eu prefer noaptea, dar nu asta conteaza...

E 03:31...

Ma obsedeaza un gand... ma obsedeaza demult timp, dar azi mai mult ca niciodata...

Ce dracu e in mintea ta?...

Ce vrei de fapt?...
Uita`te putin la mine... sunt frumoasa, sunt desteapta sh` deloc indiferenta sexului opus, dar nu... eu ii inlatur pe toti...

De ce?...

Pentru ca inima mea bate mai tare pentru un idiot care nu stie sa vada ce are in fata lui...

Ciudat, dar de data asta simt ca sunt satula... sa fim, sa nu fim...

Nu mai suntem in gimnaziu...

Poate tu ai ramas la stadiul ala...

Eu am trecut demult de el...

Imi placi, ok?

Imi placi mult!

Dracu`... de ce?

Nu-mi pot explica... nu simt fluturasi cand te vad...

Nu ma iau ameteli... nimic de genu asta...

Pur si simplu... nu stiu... e o chestie ciudata... e ca sh` cum doar cu tine ma simt in siguranta, ma simt eu, simt ca in sfarsit nu trebuie sa ma chinui sa arat ca am o forta interioara foarte mare, cand eu de fapt... nu mananc...

Asta e cel mai ciudat sentiment pe care mi-l produci...

E ca sh` cum mi`ai tine de foame... ciudat, stupid, fie cum vrei, dar asta e ceea ce eu simt...

Sh` nu stiu... cica toate au final...

Trist, fericit... e la alegerea noastra...

Noi ce alegem?

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu