Vizitatori ;x

23 iulie 2010

~ Mic dictionar de inteles femeile. :D ~

~
Da = Nu []
Nu = Da [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Poate = Nu [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Imi pare rau = Iti va parea rau! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Ne-ar trebui = Eu vreau... []
Fa cum vrei! = O sa platesti cu varf si indesat! []
Hotaraste tu! = Hotararea cea buna ti-am spus-o deja! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Trebuie sa vorbim... = Iar trebuie sa te critic! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Fa cum vrei! = Nu vreau sub nici o forma sa faci asta! []
Nu sunt suparata! = Bineinteles ca sunt suparata, boule! []
Ai un aer atat de barbatesc... = Ar fi cazul sa te barbieresti. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Cum de te porti asa frumos astazi? = Te`ai mai gandit sh` la mine sau ce? [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
As vrea perdele noi! = As vrea perdele, covoare, mobila sh` tapete noi. []
Ma iubesti? = Am trecut astazi pe la magazinul de bijuterii, sa-ti spun ce mi-a placut? []
Cat de tare ma iubesti? = Am facut ceva ce sigur nu-ti place. []
Te iubesc! = Na, ca am zis`o eu, daca tu nu esti in stare! []
Stii... m`am plictisit... = Iesim, sau ce faci? []
Imi place parfumul tau! = Nu ma deranjeaza daca`l schimbi!
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]

Ce bine e aici! = Strange`ma mai tare in brate! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Esti un insensibil! = La dracu`, fi sh` tu mai romantic! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Nu-i nimic... = Tampitule! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]


Acum sper ca ati inteles, baieti, cum e cu fetele! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu