Vizitatori ;x

11 aprilie 2010

~ Fara idei! [:|] ~



~ Well, n`am nicio idee ptr. titlul acestei postari asa ca va fii: "Fara idei"
Totusi original nu? [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
cmF voi? [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Eu?[useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Bene. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sa zicem...
Vacanta se fini` sh` maine incepe scoala..
[useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Iar trezirea la 6 jm. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Dar dupa o vacanta binemeritata am capatat forte noi ptr. tot ce ma va astepta in urmatoarele 2 luni pana la sfarsit.
[
useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Inca 2 luni din viata de boboc!
Deja mi`e dor. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Frumoasa e viata de liceu, dar sh` grea!
Vacanta mea a fost frumoasa...
Mda.. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sa zicem [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
M`am intalnit cu Dii [macaroanaaa! useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` stiu: Chiar e ciudat!
Nu am mai vazut`o de... [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
De mult! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Pe Macii insa n`am mai vazut`o de o caruta de ani! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
A venit prin C-lung, dar n`am vz. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Deabia daca mai vb cu ea...
Eh`.. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]

............................................


Va urma...

- Sa vd cu ce ma imbrac maine;
- Teme;
- Baitza! [useful.ro - emoticoane pentru hi5];
- Facuult ghiozdanulul;


Sh` etc., celelalte chestii plictisitoare...
Hy pa! [useful.ro - emoticoane pentru hi5] ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu