Vizitatori ;x

01 aprilie 2010

~ Nu am fost sh` poate voi fi vreodata... ~

~
Nu am fost sh' nu voi fi niciodata copilul perfect cu ochii albastrii sh’ zambet angelic, scolarita cuminte cu un rucsacel colorat bine aranjat, adolescenta perfecta cu un teanc de carti in brate sh’ poate nu voi fi nici parintele asazis "perfect" sh’ nici bunicuta blanda... Dar cat conteaza oare ce nu suntem? Conteaza mai mult ce suntem... Am fost copilul cuminte in ochii parintilor, cu ochii larg dechisi sh’ un zambet "altfel"... Am fost scolarita cu pete de cerneala pe uniforma sh’ pe caiet... Sunt adolescenta rebela... cu intrebari la care nu se gasesc raspunsuri sh’ cu prieteni imposibili.... Cum as putea oare fi? Ce inseamna a fi perfect? Prefer sa fac totul pentru a mi gasi fericirea, nu aspir la a ma incadra in tipare sh’ a fi etichetata drept "cea mai buna" sau nu... Prefer sa nu fiu nicodata ceea ce nu-mi dorec cu adevarat... Nu voi fii parintele "perfect"... voi fi doar o mama ce stie sa iubeasca dupa regulile sale! Sh’ nu ma voi resemna sa fiu "bunica"... voi fi tanara indiferent de varsta! Sh’ totusi nu am fost sh’ nu voi fii perefectiunea... Imi este teama de multe lucruri, dar nu pentru toate as fi in stare sa renunt la tot. Sunt dependenta de afectiune. Imi doresc... ca pana in ultima clipa sa fiu inconjurata de dragoste, de sentimente calde ... De oameni pe care ii ador. Sunt plina de surprize. Sunt aceeasi. Pentru ca nu imi pot schimba masca. E tot una de o adolescenta. Aceeasi masca a aparentei fericirii sh’ linistii... Sunt un suflet fugar... Caut sh' atunci cand gasesc scormonesc in prezent sh’ gasesc alt "ceva" de cautat. Sunt statornica. Ma asez in acelasi loc pe scena sh’ privesc surazand. Cat de bine e sa poti sa privesti cu amuzament TOT. Cu toate ca sh’ oamenii mint! Sh' eu mint. Sh' eu trisez. Dar nu ma ridic de la masa. Accept tot. Merit tot. Bun sh' rau. Dar nu sunt frustrata de nimic. Sau nu sunt frustrata de frumusetea oamenilor din jur sau de semiperfectiunea lor. Sunt feminina. Ma iubesc imbracata in fusta sh' pe tocuri sh' data cu fard discret. Nu sunt blonda sh' nu voi fi blonda nicodata. Sunt EU sh’ ma accept asa cum sunt. Eu sunt “altfel” pentru ca nu ma incadrez in tipare. Nu trebuie sa imi cada ochii de atata rimel sh' sa imi ard parul in fiecare zi pentru ca am o suvita mai rebela. Frumusetea nu sta in perfectiune! Frumusetea sta in defectele pe care invatam sa le iubim! Ei se cred "buni" tocmai pentru ca se incadreaza. Defectele pe care incearca sa le ascunda pot fi cele mai dragute lucruri. Voi nu va aveti pe voi, aveti doar frustrarile pe care va chinuiti atat de mult sa vi le ascundeti... le faceti atat de evidente, incat par scrise cu rosu' pe fruntea voastra. Eu nu ma schimb pentru oameni. Oamenii se schimba pentru oricine. Pentru a fi placuti, pentru a fi mai blonzi sau mai bruneti, pentru a avea ochii mai verzi sau mai albastrii. Am incercat. Nu pot. Sh’ aveti dreptate: Chiar sunt o ciudata! E minunat! Ce bine ma simt in pielea mea. Pentru voi toti care nu sunteti “altfel”, fiti “la fel”. Pentru voi e mai simplu, preacomunilor ce sunteti!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu