Vizitatori ;x

21 februarie 2010

~ Regula de strada este sa nu fii gelos! [;)] ~



~ Deci nu esti decat o copila care nu are idei proprii sh` de aceea ai tendinta sa copiezi pe oricine sh` orice in jurul tau, dar in plm, eu nu sunt oricine sh` nu`ti permit sa ma copiezi ca un paragraf dintr`o carte! Ti`am zis cu frumosu` sa incetezi ca eu nu caut cearta sau ceva gen! Mi`e fix pl de viata ta sh` de ce faci tu zi de zi, dar totul pana cand ceea ce faci tu are legatura cu mine! Nu ma cunoscti, nu ai niciun drept asupra mea, la fel cum nici eu nu am niciun drept asupra ta sh` nici nu vreau! Nu te`am jicnit, ti`am vorbit frumos, am crezut ca esti o persoana care intelege, dar s`a dovedit a fi total invers! Copiaza pe cine vrei tu atat timp cat ma excluzi pe mine! Nu ma intereseaza de altii!... [useful.ro - emoticoane pentru hi5] E ultima oara cand iti "spun" cu frumosu`! [useful.ro - emoticoane pentru hi5] Sh` sa nu imi vii mie cu: "N`am facut nimic... erau de mult scrise asa!" sau alte "dume" dinastea expirate! In niciun caz nu sunt mai proasta ca tine! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]

Poate recunosti paragrafu`: "~ DA... aSsta e poOoza ptr mne! [:))]" postat in data de: 17.02.2010 la ora 22:o8 pentru cineva, tinand cont ca in data de 01.02.2010 mi`ai zis ca nu ai mai folosit "stii tu ce". Crezi ca daca nu pui la sts eu nu descopar ca le pui in ate parti? [useful.ro - emoticoane pentru hi5] Frate, repeeettt! Nu sunt proasta! [;)] Am sh` eo prieteni sh` relatii la fel ca tine! Sper sa te dezveti de obiceiul asta xeroxat!! sh` sa`ti formezi propriul stil de viata sh` nu unul "imprumutat"! [useful.ro - emoticoane pentru hi5][useful.ro - emoticoane pentru hi5]



PS: Dupa cum ati observat nu am dat nume, dar ce am zis sper ca a fost deajuns ca persoana respectiva sa`si dea seama sh` sa nu se mai repete! Nu caut cearta, dar nici eu nu sunt sursa voastra de inspiratie! [useful.ro - emoticoane pentru hi5] Take care! sh` citeste bine, sa`ti intre in cap! [useful.ro - emoticoane pentru hi5][useful.ro - emoticoane pentru hi5] ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu