Vizitatori ;x

16 februarie 2010

~ Ai dreptate! [:x] ~


~ Mda... deci postare noua! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Deci orice ar fi tot "diva mia muratta ramai"!
Sh` tot o sa radem de boccii sh` de hapciupalitii din frumosul nostru "COLEGIU"! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa vb despre idiotii care iti intra tie sau mie in lista sh` abereaz ca niste aurolaci. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa jucam pool non`stop. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa fim una langa alta cand plangem ca proastele ptr. niste... [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa bem cioco in fiecare zi. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa radem ca idioatele sh` sa ne dea afara de la ore... [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa ne vizitam fanii. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa ascultam muzica. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa`mi mai dai picioare sh` palme cand mai dormim impreuna. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` sa ma certi/sa te cert cand nu fac/faci ce trebe... [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` nu mai conteaza ptr. ca oricum eo aberez pe aici, da` te iubesc sh` `ai [useful.ro - emoticoane pentru hi5][useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Hai ca mi se "scoala" apoi! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Tu stii bn ce vreau sa zic.. sh` nu mai conteaza! [useful.ro - emoticoane pentru hi5][useful.ro - emoticoane pentru hi5]



PS: Mi`e fix pl de ce zice lumea de poza! Ma`ta sa ajunga pe "pitsi.org"! [useful.ro - emoticoane pentru hi5] ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu