Vizitatori ;x

26 februarie 2010

~ EU... ~


~ SUNT… una din miliardele de inimi ce bat in lumea asta.
AS VREA… sa aduc zambet pe buze sh` caldura-n priviri…
PASTREZ… orice lucru care`mi poate aminti de persoanele carora le`am oferit gazduire in inima mea.
MI`AS FI DORIT… sa nu fi fost dezamagire.
NU`MI PLACE… sa fiu in imposibilitatea de-a ajuta pe cineva.
MA TEM… de singuratate.
AUD… tot felul de rautati gratuite.
IMI PARE RAU CA… persoanele care au plecat din viata mea, nu se vor mai intoarce niciodata.
IMI PLAC… cantecul tacerii sh` fluturii.
NU SUNT… ceea ce altii vor sa creada ca sunt.
DANSEZ… cand sunt fericita.
CANT… orice traire a mea.
NICIODATA… sa nu spui niciodata!
RAR… plang in fata altora!
PLANG CAND PRIVESC… nepasarea.
NU IMI PLACE DE MINE PENTRU CA… nu ma pretuiesc.
SUNT CONFUZA… in legatura cu viata mea.
AM NEVOIE… de cineva care sa fie ACOLO intotdeauna!
AR TREBUI… sa nu mai visez atat de mult... [useful.ro - emoticoane pentru hi5] ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu