Vizitatori ;x

06 februarie 2010

~ Aventura! [>:)] ~

~ Well... hai sa dam de`o parte postarile din ultima perioada sh` sa vb despre ce am mai facut eu...
Luni incepe scoala, dupa ce vacanta bine-meritata se termina. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Trist... Iar teme, iar note, proiecte sh` alte chestii.
Fuck! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Acu` astept...
Ma plictisesc sh` ascult "Dangerous"! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Azi am avut o stare extrem de euforica! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
"Defapt ascunde ganduri ucigase, Godzilla!" [useful.ro - emoticoane pentru hi5][useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Era sa iau vreo... [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
7 trante. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Nimic nu se compara cu aventura de a iesi cu sneackersi pe o vreme ca asta cand rar sunt -4 grade [useful.ro - emoticoane pentru hi5] sh` deja de la polei se ajunge la stadiul de gheata k-lumea pe strazile frumosului C-lung. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Sh` bineinteles ca numai eo puteam sa experimentez asa cva`!
Pentru ca eu sunt eu! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Oricum, e bine ca nu am cazut. [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Acu` ma bag la un pool cu iubita`! [useful.ro - emoticoane pentru hi5]
Hy pa divelor! [useful.ro - emoticoane pentru hi5] ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu