Vizitatori ;x

10 septembrie 2009

~ Crazy summer days are gonne! [:|] ~

~
Gata cu zilele de vara sh` cu toate chestiile nebunesti petrecute impreuna! \;d/ Gata cu timpul liber pe care il aveam, cu zilele in care puteai sa dormi pana la 12 dup`amiaza sh` nimeni nu te certa! Gata cu petrecerile in care iti adunai toti prietenii sh` dadeai muzica la maxim, iar vecinii faceau coada la usa ta din cauza galagiei! Gata cu toate lucrurile pe care le puteai face doar in timpul verii, caci in restul anului aveai alte prioritati sh` timpul iti era ocupat de invatat sh` teme! O sa`mi fie dor de statul pana la 11 afara, de statul pe mess pana la 3 dimineata, de timpul petrecut la telefon ore in sir, de intalniri cu "gasca", de imbratisari, de toti cu care am petrecut aceasta vara! Pentru mine a fost cea mai frumoasa vara pe care am avut`o! Sh` pentru asta va multumesc! Am petrecut super mult timp sh` am trecut prin super multe impreuna! A fost grozav! ;x Mai sunt 4 zile sh` vine scoala! Defapt viata de liceu! 8-| Intru fel abia astept! Oameni noi, profesori noi, viata noua, totul nou! :-s Totusi ma cam sperie ideea... ma acomodez cam greu! :D
Dar totul va fi bine! Stiu asta! ;;)
Dar nu va faceti griji! O sa ne mai intalnim! Sh` o sa petrecem tot atat de mult timp impreuna! O sa ne aducem aminte de zilele de vara cand faceam o groaza de tampenii! ;x :))

"Ce frumos a fost
sh` ce frumos va fi...
Radeam sh` visam sh` noi la fel ca 2 copii! 8->"
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu