Vizitatori ;x

28 iulie 2012

~ Disperare`!! ~

~
 Blestem universul si toate lucrurile care au legatura cu el. Il blestem ca ma face sa ma simt neputincioasa, ca ma face sa plang de imi vine sa ma urc pe pereti, lipsita de vlaga si ca sunt pasata dintr`o situatie intr`alta ca o minge de ping`pong fara sa am ocazia sa fac vreo persoana sa inteleaga agonia mea sau motivul pentru care ma simt legata de maini si de picioare. Imi ratez calea care nu e cea buna poate, dar e a mea, imi apartine mie si nu vreau sa rupt bucata asta din mine doar ptr. ca universul a hotarat ca eu sa fiu o persoana singura si obligata sa faca ceea ce nu vreau in general`! Cel mai rau lucru e ca intrebarile si amintirle, persoanele pe care le`as lasa in trecut m`ar ajunge din urma si la un moment`dat al vietii s`ar repeta scena cu urlete si plansete din regrete. "Eu ce sa mai fac acum?", e o intrebare care ma seaca, nu ii gasesc rezolvare si nici nu vreau sa accept un "nimic" ca raspuns. Defapt... cine ar accepta ca sa`i curga pe umar un rau de lacrimi din partea mea? .... Daca stiti pe cineva anunta`ti`ma`! ...
~

2 comentarii:

  1. "Defapt... cine ar accepta ca sa`i curga pe umar un rau de lacrimi din partea mea?" . Mai gandeste-te odata .

    RăspundețiȘtergere