Vizitatori ;x

26 iulie 2012

~ I want to stop this`! ~

~

Spuneam tuturor acelasi lucru. Nu pentru ca i`ar fii interesat neaparat, ci cred ca mai mult pentru a`mi insusii alegerea. Numai asa imi impuneam sa cred in ea si chiar daca vorbele ieseau din gura mea, nici eu nu credeam ce zic. Eram prinsa parca in radacini, in atatea amintiri care dor. Nici macar nu stiam de ce vreau sa ma intorc... scopul de fatada? As zice 30%... Razbunare? Nu... roata se intoarce pentru toti`! Cred ca mai mult din dorinta amintirilor care se deruleaza ca un diapozitiv... Vroiam sa le fac sa inceteze, sa le repar, aveam o datorie sufleteasca fata de unele persoane, si vointa de a demonstra ca sunt o persoana puternica fata de altele, as fi vrut sa fie doar un capitol pe care sa il pot sterge cu usurinta numai apasand un buton`! Mai bine sa nu fi existat niciodata`! Nu sunt chiar asa de tare pe cat par... si nu vreau sa accept lucrurile astea pentru totdeauna in viata mea`! Fac parte din mine si dor, dar mi`e greu sa le dau drumul cu toate ca vreau din rasputeri sa inceteze sa se mai deruleze`!!!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu