Vizitatori ;x

03 februarie 2011

~ Gandire prin propriile`mi degetele. ~

~
Scriu pentru ca imi place. Scriu pentru ca prin asta ma descarc. Scriu pentru ca scrisul ma caracterizeaza. E o parte din mine indiferent de subiect. Scriu pe foaie, pe calculator sau pe orice altceva. Scriu pentru ca poate am prea multe pe suflet sh` in minte ca sa le mai tin. Scriu pentru ca vreau, pentru ca pot, pentru ca imi face placere`! Scriu pentru ca imi place sa`l vad cum creste zi de zi, luna de luna, an de an. Scriu pentru ca sunt persoane care intradevar citesc ce scriu, cum scriu. Scriu pentru ca stiu ca daca ar fi ceva, intr`o zi am ce lasa in urma mea. Scriu pentru ca aici e lumea mea`! [] Scriu pentru mine sh` pentru nimeni altcineva. []
.....................................................

Daca ati intrat aici sh` nu ati gasit neaparat ceea ce poate va asteptati sa gasesiti, imi pare rau, dar nu imi cer iertare pentru asta. [] Cat timp o sa am ceva de spus blogul va exista` indiferent de parerile celorlalti`! [ sau ] Iar daca nu va convine ce scriu, cum scriu, cand scriu tot ce trebuie sa faceti e sa dati pe acel "X" rosu` din dreapta sus`! Nu`mi veniti mie cu critici`! O zi buna`! []

......................................................

PS: Asta`i pentru linistea mea... []
~

Un comentariu: